סטודיו 2B מתמחה במיתוג עסקי.
בעזרת המיתוג, הסטודיו מאפשר לעסקים
להתבלט ו
להיות קיימים במרחב העסקי.
בין השירותים של הסטודיו:
בחירת שם וסלוגן לעסק ועיצוב לוגו. 

בחירת שם לעסק

לעיצוב
לוגו מקצועי
לעסק!
בחירת שם לעסק הוא השלב הראשוני החשוב ביותר בתהליך המיתוג.
בשם העסק מקופלים המסרים שהעסק רוצה להעביר ללקוחותיו וכן הגדרת העסק עצמו.
לעסק חדש יש צורך במציאת שם העונה על שני צרכים בסיסיים:
האחד - שם קליט שקל ונעים להזכר בו.
והשני - שם שמעביר נכון את מהות העסק.
בחירת השם תשפיע כמובן על עיצוב הלוגו: הדימויים שיכללו בעיצוב הלוגו יושפעו ישירות משם העסק
והמשמעויות שלו.
דוגמא לבחירת שם לעסק: "קישורים"
מהות העסק: מטפל בבעיות של כישורי קשב ולמידה באמצעות "שיטת רביב" המבוססת על הליכה בצורת 8.
שם העסק שנבחר - "קישורים" כדי לרמז על המילה " כישורים". 
למילה קישורים משמעויות נוספות: הקשרים שנוצרים במח בזכות הטיפול וכן הקשר שנוצר בין המח למיומנות הילד.
בשלב עיצוב הלוגו שולבה צורת האינסוף המתייחסת להליכה בצורת 8 שהיא האמצעי לטיפול.
צורת האינסוף מתפקדת בלוגו גם כדימוי וגם כאות מ' סופית.
דוגמא לבחירת שם לעסק: "יד של קסם"
העסק הזה עוסק בתחום הפסיכותרפיה ונותן שירות של טיפולי עיסוי, הילינג , רייקי וכו.
שם העסק שנבחר הוא: "יד של קסם" - הדבר המשותף לטיפולים הניתנים  הוא העובדה
שהם נעשים דרך מגע יד ולכן נבחר מוטיב היד כדי לאחד ביניהם.
המסר שהשם מעביר הוא שהיד של המטפל גורמת לסוג של קסם אצל המטופל.
בנוסף קיימת גם הגדרת העסק:"ריפוי במגע" כדי להדגיש באילו סוגים של טיפולים מתמחה העסק.
דוגמא לבחירת שם לעסק: "התפתחושי"
מהות העסק: סדנאות של ליווי התפתחותי לתינוקות
בסדנאות יש דגש על פיתוח החושים אצל התינוקות.
שם העסק שנבחר הוא "התפתחושי" - השם מאחד את המילים "התפתחותי" ו"חושי" למילה אחת
ובכך מעביר את המסר שמדובר על תהליך התפתחותי ששם דגש על הצד החושי.

מתחת לשם העסק מופיעה ההגדרה "ליווי התפתחותי לתינוקות" - מטרתה להסביר למי מיועד השירות של העסק
החזרה על המילה "התפתחותי" מדגישה את העובדה שמילה זו מסתתרת בשם העסק.
בשלב עיצוב הלוגו ניתן ביטוי לחושים המגרים ילדים בגילאים האלו: חוש הראייה (הצבעוניות). חוש המישוש (כדורים)
דוגמא לבחירת שם לעסק: "נקודותיים"
מהות העסק: חנות לבגדי ילדים ונוער
המילה "נקודותיים" נבחרה מכיוון שהיא מרמזת על מספר דברים:
- אלמנטים קטנים - מתאים לקהל היעד שהוא ילדים
- מרמז על נקודת חן - אלמנט שקשור לילדים וקשור ליופי ( בגדים יפים)
- 2 נקודות: בן ובת
בשלב עיצוב הלוגו ניתנה התייחסות לנקודות שמסמלות את הבן והבת והצבעים נבחרו בהתאם.
העיגולים בלוגו מתפקדים גם בתור אותיות הי'.
דוגמא לבחירת סלוגן לעסק: "שיטת אימון יוצאת דופן"
מהות העסק: שירותי אימון אישי ועסקי
הרעיון בסלוגן הוא שהשיטה בה משתמש העסק היא שונה ולכן גם מביאה לתוצאות טובות יותר.
המילה "דופן" מתחרזת עם שם העסק.
בשלב עיצוב הלוגו יש שימוש באלמנט play המוכר שביא לפעולה. אלמנט זה הוא גם חלק מהאות צ' שבשם.

 
דוגמא לבחירת שם לעסק: "Authentic"
העסק הזה עוסק במתן טיפול לאנשים בשיטה של חיבור עצמי.
שם העסק שנבחר הוא: "אותנטי" - שמשמעותו אדם ששלם עם עצמו
שם העסק מעביר ללקוח את המסר שמדובר בעסק שנותן שירותי טיפול וגם מתאר את תחום הטיפול הספציפי.
השם הוא קליט וזכיר, הוא אינו מסורבל והוא מעביר במילה אחת את מהות העסק.
בנוסף קיימת גם הגדרת העסק:" טיפול, יעוץ ואימון אישי" כדי שהלקוח יבין מיד שמדובר בעסק  שנותן
שירותי טיפול ולא בעסק מסוג אחר.
דוגמא לבחירת סלוגן לעסק: "המרכז שלוקח אותך צעד אחד קדימה"
מהות העסק: שירותי אימון וייעוץ לספורטאים.
הרעיון בסלוגן הוא שהמרכז נותן ללקוחותיו שירות שיקדם אותם.

השימוש במטאפורה של צעדים נועד כדי להעביר את המסר של התקדמות
וגם כדי לשייך  את הסלוגן לעולם הספורט אליו קשור העסק.
 
דוגמא לבחירת שם לעסק: "ריאליטיפ"
מהות העסק: תיווך: מכירה ובשכרה של דירות
שם העסק מורכב מהמילה "ריאליטי" שמשעותה מציאות + המילה "טיפ" שמשמעותה עצה
המסר הוא שכאשר מקבלים עצה נכונה מעסק מקצועי אפשר להפוך חלום למציאות.
וזהו גם הסלוגן שנבחר ללוות את המיתוג: " הופכים חלום למציאות"
דוגמא לבחירת שם לעסק: "שמלתא"
מהות העסק: חנות לבגדי נשים
שם העסק שנבחר - "שמלתא" - המשמעות של השם הוא "שמלתה": השמלה שלה.
השם כתוב עם א' בסופו כדי לרמז על מילה בארמית כגון חנותא שמשמעותה חנות.
בשלב עיצוב הלוגו שולבה צורת השמלה באות ש' המשמשת לה כקולב
דוגמא לבחירת שם לעסק: "מוניטיב"
מהות העסק: תיווך
שם העסק שנבחר - "מוניטיב" - השם מורכב מהמילים מוניטין + טיב
המסר שהשם מעביר הוא שמדובר בעסק בעל מוניטין טוב בתחומו.
בשלב עיצוב הלוגו שולבה חותמת האיכות המעידה על טיב. בלוגו היא משמשת
גם בתור הגג של הבית.